گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در اولین مسابقه خود از مرحله پلی‌آف (حذفی) و یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این‌ مسابقه که سه‌شنبه شب در سالن اختصاصی والیبال فدراسیون مربوطه واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت محمدرضا درفش‌کاویان به عنوان داور اول و حامد آقابراری به عنوان داور دوم برگزار شد، بلندقامتان و سبزپوشان پاس گرگان در سه دست متوالی در مقابل مشکی‌پوشان اصفهانی شکست خوردند.

شاگردان عیسی سنگدوینی سرمربی تیم پاس گرگان در دست اول با ارائه یک شروع خوب در حالی که تا امتیاز ۱۰ پا به پای شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان اصفهان پیش می‌رفتند، در ادامه اسیر تجربیات بازبکنان ملی‌پوش اصفهان شده و با حساب ۱۵ بر ۲۵ تَن به شکست دادند.

در دست دوم باز هم تجربه بازیکنان سپاهانی به کمک آنها آمد و با زدن سرویس‌های خوب و دریافت‌های موفق و دفاع‌های مطمئن موفق شدند این دست با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود به پایان برسانند.

بازیکنان تیم پاس که از انگیزه بالایی در برابر سپاهان برخوردار بودند، تلاش کردند تا خداقل یک دست را به سود خود به پایان برسانند، اما در دست سوم علیرغم بازی قابل قبول‌تر نسبت به ۲ دست قبلی، با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ مغلوب حریف خود شدند.

مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ‌ برتر والیبال مردان باشگاه‌های کشور از امروز با حضور هشت تیم برتر دور مقدماتی همین لیگ آغاز شده و برندگان ۲ مسابقه از ۳ مسابقه هر یک از چهار بازی این مرحله، راهی مرحله نیمه نهایی خواهند شد.

مسابقه دوم تیم‌های پاس و سپاهان روز پنجشنبه پنجم اسفند ماه برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی تیم پاس، چهره تیم صعود کننده بعد از مسابقه سوم مشخص خواهد شد و در صورت بُرد سپاهان در مسابقه پنجشنبه، این تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

تیم‌ والیبال پاس گرگان در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته اول با ۲۱ پیروزی متوالی و کسب عنوان قهرمانی جواز حضور در لیگ‌ برتر فصل جاری را کسب کرد و با اولین حضورش در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس دیگر نماینده والیبال گلستان در دور مقدماتی لیگ برتر امسال بود که برغم تجربه چندین ساله حضورش در این‌ رقابت‌ها نتوانست به یک چهارم نهایی راه یابد.