شیراز-ایرنا-قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در فارس را بسیج دانشجویی این استان راه اندازی کرد که مسئول این تشکل گفت: به منظور خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار در تعطیلات نوروز تدارک دیده شده است. 

برپایه مطلب دریافتی ایرنا، سعید یوسفی چهارشنبه در جلسه قرارگاه دانشجویی عهد خدمت افزود: یکی از مصادیق کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رفع مشکلات مناطق کم برخوردار با کمک نیروهای مردمی، اردوهای جهادی است و حرکت های جهادی علاوه بر زمینه سازی خدمت به محرومان، بستری مؤثر و کارآمد برای تربیت نسل جوان و ایجاد فرصت آشنایی آن ها با مشکلات کشور بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در نوروز ۱۴۰۱ جایگاه حضور دانشجویان در اردوهای جهادی و فرآیند خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب است. 

در  این نشست احسان قنبری نژاد مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: انسجام، تعمیق و ترویج حرکت های جهادی برای تحقق آرمان‌ های انقلاب اسلامی ایران و کمک به دولت برای نقش آفرینی بسیج از اهداف قرارگاه دانشجویی عهد خدمت است.

وی با اشاره به ساختار قرارگاه دانشجویی عهد خدمت در استان فارس بیان کرد: جلسات این قرارگاه به صورت منظم برای هماهنگی برنامه ها برگزار می شود.