ارومیه- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دولت بر مشارکت دادن مردم در کارهای اجرایی تاکید فراوانی دارد گفت: اهتمام دولت سیزدهم مشارکت حداکثری مردم در امور مختلف است.

رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی وابسته به مردم است افزود: رویکرد دولت مردمی و انقلابی، مردم محوری بوده و در تمامی کارهای اجرایی مردم پای کار خواهند بود.

وی با بیان اینکه این دولت شعارهای اول انقلاب را محور خود قرار داده و سازوکاری را تعیین کرده است که در تمامی امور، مردم خود سرنوشت شان را انتخاب کنند اظهار داشت: یکی از این امور انتخابات است که با استفاده از آن مردم در امور مربوط به خود مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه ۴۳ سال است که ایران اسلامی از طرف دشمنان در تحریم همه جانبه قرار دارد اظهار داشت:  نظام و مردم با استفاده از ظرفیت های داخلی توانسه اند تمامی تحریم ها را دوره زده و بر آنها فارغ شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی با تفکر جهادی و انقلابی توانستند دوران هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی پشت سر بگذرانند از اینرو باید از همان تفکر در تمامی کارهای اجرایی در استان استفاده کنند.

ابراهیمی افزود: دولت سیزدم نگاهی درون گرا با محوریت مناطق محروم را پیش گرفته است که کارها و مشکلات با ظرفیت های داخلی حل و فصل شده و ارایه خدمات دولت از مناطق محروم آغاز شود.

وی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند کارهای جهادی و انقلابی است تاکید کرد: با این طریق می توانیم در جامعه به مشکلات غلبه کرده و حتی از مردم برای پیشرفت کارهای اجرای کمک بگیریم.

سرپرست فرمانداری ارومیه نیز در این مراسم گفت: پیام ما به مردم تلاش شبانه روزی برای خدمت رسانی به مردم فهیم و انقلابی است.

غلامحسین عماری افزود: دنبال کارهای حاشیه ای نخواهیم بود و فقط برای نوکری این مردم شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم آنچه که لایق مردم است انجام دهیم. 

وی اضافه کرد: دوران تلاش مضاعف و تحرک بیشتر در این شهرستان از امروز آغاز شده و تمامی همکاران در فرمانداری با کمک نخبگان و همه آحاد مردم شبانه روز باید کار کنند زیرا ارائه خدمات به این مردم یکی از افتخارات نظام است.

در پایان این جلسه از خدمات " رسول مقابلی" قدردانی و "غلامحسین عماری" به عنوان سرپرست جدید فرمانداری ارومیه معرفی شد.