اسلام‌آباد - ایرنا - سومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی پاکستان با حضور ۸ شرکت از جمهوری اسلامی ایران به مدت ۳ روز از فردا (جمعه) در شهر «کراچی» به عنوان قلب اقتصاد پاکستان آغاز بکار می کند.

به گزارش امروز (پنجشنبه) ایرنا، نمایشگاه بین المللی سالانه بازرگانی پاکستان به مدت سه روز در کراچی و با حضور هشت شرکت از ایران که بیشترین تعداد شرکت‌های خارجی در این رویداد نمایشگاهی خواهد بود، آغاز به کار می‌کند. 

در این نمایشگاه بین‌المللی که تا روز یکشنبه هشتم اسفند ادامه دارد، شرکت‌های ایرانی در زمینه‌های مواد غذایی، شیرینی و شکلات، لوازم بهداشتی و لوازم منزل حضور دارند و محصولات‌شان را به نمایش می‌گذارند.

«حسن نوریان» سرکنسول کشورمان در شهر کراچی در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: پس از حضور چشمگیر شرکت‌های ایرانی در هفدهمین نمایشگاه ماشین آلات کراچی اواخر آبان امسال و استقبال از پاویون کشورمان حضور مجدد نمایندگان شرکت‌های ایرانی در رویداد بین المللی دیگر در همسایه شرقی گامی جدید برای گسترش همکاری‌های اقتصادی با همسایگان خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش‌های سرکنسولگری ایران در کراچی در راستای تقویت فعالیت‌های بازرگانی و اقتصادی میان دو کشور و استفاده از فرصت‌های موثر برای حضور در رویدادهای نمایشگاهی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بین المللی بازرگانی پاکستان به بهره‌برداری دو کشور از ظرفیت‌های یکدیگر کمک کند.

گفتنی است، پایون (تالار) جمهوری اسلامی ایران در کنار چند کشور دیگر در نمایشگاه بین المللی کراچی پذیرای تولیدکنندگان، سرمایه گذاری و شرکت هایی داخلی و خارجی خواهد بود.