ارومیه- ایرنا- شهردار ارومیه با ارسال نامه ای به مدیرعامل باشگاه شهرداری از وی خواسته است حداکثر جریمه را برای بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال در نظر بگیرد.

به گزارش ایرنا، حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه بعد از باخت عصر روز پنجشنبه تیم والیبال شهرداری مقابل پیکان و حذف از لیگ برتر والیبال، با ارسال نامه‌ای به پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه دستور داد به لحاظ عملکرد نامطلوب بازیکنان و کادر فنی تیم در این دوره از مسابقات لیگ برتر و در اجرای آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران نسبت به اعمال حداکثری جریمه‌های موضوع این آئین‌نامه اقدام کند.

وی در این نامه با اشاره به هزینه‌های بالای تیم و عزم جدّی شهرداری ارومیه برای حمایت از والیبال این شهر به عنوان پایتخت والیبال ایران تاکید کرده است تا در اولین روز کاری هفته آینده مدیرعامل باشگاه در جلسه فوق‌العاده‌ای که با حضور پیشکسوتان والیبال ارومیه به منظور آسیب‌شناسی و تبیین علل ناکامی‌های متوالی و شکست‌هایِ پی‌درپی تیم تشکیل خواهد شد حضور یابد تا علل و دلایل ناکامی‌های مستمر این تیم، بررسی و چاره‌اندیشی شود.

مهدی‌زاده، توجه جدّی به انتظارات هواداران و مردم ارومیه از تیم والیبال شهرداری را از موضوعات مهم برشمرد و افزود: شهرداری ارومیه با وجود بحران‌های مالی ادوار گذشته همواره از تیم والیبال شهرداری به بهترین نحو ممکن حمایت کرده است اما در چنین شرایطی، شکست‌ها و ناکامی‌های متوالی تیم هم برای اینجانب و هم برای مردم ارومیه و هواداران پرشور این رشته ورزشی به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نبوده و باید به منظور جبران و جلوگیری از استمرار ناکامی‌ها، تدابیر و تمهیدات جدی اندیشیده و عملیاتی شود.

تیم شهرداری ارومیه عصر دیروز در دومین مسابقه از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به مصاف پیکان رفت و با ارایه یک بازی پراشتباه و ضعیف سه بر صفر و با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ مغلوب و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

شهرداری ارومیه امسال برای یازدهمین سال متوالی در لیگ برتر والیبال تیم‌داری می کند که عملکرد ضعیف این تیم و باخت‌های پیاپی، انتقادات زیادی را از سوی کارشناسان، هواداران و مسوولان این شهر در پی داشته است.