همدان-ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان تامین مسکن را یکی از مشکلات جدی شهر دانست و گفت: امیدواریم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن شاهد رفع این مشکل اساسی در سطح استان و کشور باشیم.

به گزارش ایرنا، آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» روز شنبه در دیدار با سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان با تاکید بر اینکه انتظار رفع مشکلات در کوتاه مدت غیر واقعی است، افزود: انتظار داریم با پیگیری و اجرای طرح اقدام ملی مسکن در همدان، شاهد برطرف شدن مشکل مسکن و برداشتن بار سنگینی از دوش مردم باشیم.

وی با اشاره به برخی از مراجعات به دفتر نماینده ولی فقیه در استان و مطالبات مردمی اظهار داشت: درصد بالایی از مردم همدان مستأجر هستند که این شایسته مردم این دیار نیست.

وی افزود: حل مشکلات مسکن مهر در برخی از نقاط همدان از مهم‌ترین مطالبات مردمی است که برای رفع آن نیازمند تدبیر اداره راه و شهر سازی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین با اشاره به اینکه مشکلاتی در مسیر جاده غار علیصدر برای مردم ایجاد شده است، گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به رفع مشکل محور غار علیصدر اقدام کرد.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مسئولیت در جمهوری اسلامی توفیقی از جانب پروردگار است که باید برای خدمت به خلق خدا از آن بهره برد، خاطر نشان کرد: اگر مسئولی قصد خدمت به مردم و جامعه را داشته باشد خداوند نیز موانع را از مسیر وی برخواهد داشت.