تهران- ایرنا- تیم فوتبال تاتنهام با شکست لیدزیونایتد، به هفته‌های آتی و کسب سهمیه اروپایی امیدوار شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های لیدزیونایتد و تاتنهام هاتسپر از ساعت ۱۶ به وقت تهران در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه الندرود به مصاف هم رفتند که در پایان زنبق‌های سفید میزبان خود را با چهار گل درهم کوبیدند.

هری کین و سون هیونگ مین یک بار دیگر در متن پیروزی درخشان تیم کونته حضور داشتند. آنها در ۶ هفته اخیر ۲ پیروزی را جشن گرفته‌اند که یکی مقابل پپ گواردیولا و دیگری مقابل استادش مارچلو بیلسا رقم خورده است. این بار البته تیم میهمان پیش از فرا رسیدن دقیقه ۳۰ کار میزبان بحران‌زده خود را ساخته بود.

مت دوهرتی(۱۰)، دژان کولوسفسکی(۱۵)، هری کین(۲۷) و سون هیونگ مین(۸۵) گلزنان این بازی بودند. کین گل چهارم را هم برای ستاره کره‌ای ساخت تا یک بار دیگر این زوج مسبب پیروزی تیمشان شوند. تاتنهام با این پیروزی با ۲۵ بازی ۴۲ امتیازی شد و در رده هفتم جای گرفت تا فاصله‌اش با رده چهارم از یک بازی کمتر چهار امتیاز شود.

لیدز اما وضعیت عجیبی دارد. تیم مارچلو بیلسا در ۶ هفته اخیر بردی نداشته و پنج بار شکست خورده است. آنها در پنج بازی گذشته خود دست کم سه گل در دیدار دریافت کرده‌اند و در ۲ مسابقه اخیر نه تنها گلی نزده‌اند بلکه ۱۰ بار دروازه‌شان گشوده شده است. حالا آنها با ۲۳ امتیاز در رده پانزدهم هستند اما سه تیم پایین‌تر به ترتیب سه، ۲ و سه بازی کمتر انجام داده‌اند و به ترتیب یک، یک و ۲ امتیاز با این تیم فاصله دارند.