اردبیل - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اردبیل از مرگ کارگری در یکی از شهرک‌های گلخانه‌ای اردبیل بر اثر واژگونی یک دستگاه تریلری حامل شن بر روی وی خبر داد.

علی ایمانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: قبل از ظهر امروز در منطقه سامیان اردبیل، یک دستگاه تریلر در حال تخلیه شن در گلخانه در حال ساخت به دلیل عدم رعایت موارد ایمنی از سوی راننده منجر به حادثه دردناک و ناگواری شد.

وی افزود: در این حادثه و به هنگام تخلیه شن و عدم رعایت نکات ایمنی، کارگر ۶۵ ساله گلخانه سامیان اردبیل، بین تریلری و شن و دیوار مدفون می شود.

وی اظهار داشت: به دنبال وقوع حادثه با مرکز آتش‌نشانی و اورژانس اردبیل تماس و اکیپ ایستگاه شماره پنج اردبیل در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی اردبیل ادامه داد: با حضور آتش نشانان و عوامل امدادی اقدامات لازم جهت رهاسازی فرد مدفون انجام می شود، اما متاسفانه فرد مدفون شده که کارگر گلخانه بوده هیچ گونه علایم حیاتی نداشته و فوت می کند.

ایمانی اضافه کرد: جسد این فرد برای بررسی بیشتر در اختیار نیروی انتظامی و عوامل مرتبط قرار گرفت.

وی از تمامی مردم به ویژه کارگران خواست در حین انجام کار همواره نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش و ناگوار نباشیم.