شهرکرد- ایرنا- رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: تعالی فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی به تلاش همگانی و حضور قشرهای مختلف در کنار حوزه هنری نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی دادمان عصر چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حوزه هنری ارتقای فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی نیازمند توجه، تمرکز و بروز استعدادهای هنری است.

وی افزود: ایستادگی، رویارویی و مواجهه با تهاجم بی‌امان فرهنگی علیه جان و روح ملت ایران اسلامی به نمایش تکثر ایران فرهنگی نیاز دارد.

دادمان تصریح کرد: به‌علت تفاوت در ظرفیت‌ها و امکانات مادی موجود در ۲ طرف این نبرد شبانه‌روزی، دست‌یابی به موفقیت نیازمند توجه به استعدادها و ایده‌های غیرمتمرکز و پراکنده است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: ایران فرهنگی باید با زیبایی‌های فراوان در قالب هنر انقلاب اسلامی جلوه پیدا کند تا سیمرغ هنر انقلاب اسلامی در آسمان فرهنگی کشور و جهان به پرواز درآید.

دادمان با اشاره به پیشرفت‌های مطلوب چهارمحال و بختیاری و قدردانی از مسئولیت رییس سابق حوزه هنری استان، ابراز امیدواری کرد با تصدی‌گری رییس جدید جوان، پُرتلاش و انقلابی، نسل جدیدی از تحولات فرهنگ و هنر استان آغاز شود.

معاون راهبری امور استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی هم در این آیین، گفت: حوزه هنری استان در حوزه‌های موسیقی، شعر و سایر شاخص‌های هنری موفقیت‌های مطلوبی داشته است.

میثم مرادی با تاکید بر اینکه از تجربه‌ها و ظرفیت‌های ۱۰ ساله رییس سابق حوزه هنری بهره‌گیری شود، افزود: علاوه بر کم‌مهری‌ها به حوزه فرهنگ و هنر اما تصدی‌گری در این بخش به عزم راسخ و جسارت بالا نیاز دارد.

وی شعر و ادبیات را از دیگر ظرفیت‌های معنوی چهارمحال و بختیاری اعلام و تصریح کرد: حوزه داستان این استان در سال‌های اخیر  مطلوب شده که نشان‌دهنده ظرفیت استان در حوزه شعر و ادبیات این استان دارد.

معاون راهبری امور استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی یادآور شد: هنر انقلاب اسلامی باید امیدبخش و همراه با تبلیغ و ترویج موثر برای آینده دست‌یافتنی باشد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات حجت‌الله شیروانی رییس سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری قدردانی و احسان قائدی به‌عنوان سرپرست حوزه هنری استان معرفی شد.