تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد از کشف ۱۴ تن شکر احتکار شده در بازرسی از یکی انبارهای مرکز استان خبر داد و گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی مکان دقیق نگهداری این کالا را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی از محل بازدید کردند.

به گزارش عصر پنجشبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد ، افزود: برای مقابله با احتکار کالاهای اولیه و مورد نیاز شهروندان ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقداری مواد اولیه و مورد نیاز مردم در شهرستان یزد مطلع شدند.

وی ادامه داد: یک متهم در این خصوص دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد و پلیس با افرادی که با احتکار کالاهای ضروری مردم سعی در اخلال بازار دارند برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی یزد همچنین از کشف ۱۵۶ کیلوگرم  تریاک در خاتم خبر داد و گفت : ماموران ایستگاه بازرسی خاتم الانبیای (ص) این شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کمپرسی مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بهدانی فرد اظهارکرد: ماموران در بازرسی انجام شده این محموله تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

وی گفت: در این زمینه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد و علاوه بر برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد افیونی، مبارزه جدی با خرده‌فروشان در کانون‌های جرم و نقاط آلوده نیز به‌طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

هرات مرکز شهرستان خاتم در ۲۴۰ کیلومتری جنب شهر یزد قرار دارد.