شیراز-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: دو پروژه آموزشی خیّرساز، بهسازی سردفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی و کلنگ‌زنی سالن یک آموزشگاه متوسطه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مهدی نیک‌فر شنبه در آیین افتتاح دارالقرآن فاطمه الزهرا(س) و آموزشگاه آیت‌الله حق‌شناس جهرم گفت: به همت خیران بزرگوار حاج صادق پورطالبی، حاج هادی پورطالبی و حاج محمد پورطالبی، شاهد افتتاح یک مدرسه در تراز سند تحول بنیادین هستیم.

وی اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل یک آموزشگاه شش کلاسه پسرانه، دارالقرآن سه کلاسه فاطمه الزهرا(س)، نمازخانه و سالن چند منظوره را درون خود جای داده است.

وی ادامه داد: با توجه به نیت برادران پورطالبی، خیران محترم پروژه، این آموزشگاه در اختیار مدرسه متوسطه دوم علوم و معارف اسلامی شهید مطهری قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش جهرم بیان کرد: این آموزشگاه با اعتبار بالغ بر ۷۰میلیارد ریال و با زیر بنای ۱۴۰۰متر مربع در مدت سه سال ساخته شده است.

وی اظهار کرد: همچنین بهسازی دفتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال از اعتبارات آموزش و پرورش انجام و این دفتر افتتاح شد.

نیک‌فر ادامه داد: سالن اجتماعات آموزشگاه متوسطه دوم خواجه نصیر جهرمی نیز با اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.