تهران- ایرنا- تیم والیبال شهداب یزد با پیروزی مقابل فولاد سیرجان، در آستانه صعود به فینال لیگ برتر قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، امروز (جمعه) در آغاز مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال تیم شهداب یزد با نتیجه سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان به پیروزی رسید. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان علیرضا طلوع‌کیان به پایان رسید.

امین اسماعیل‌نژاد پشت‌خط‌زن شهداب با ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این بازی بود. در سوی دیگر میدان الکساندر بلاگوجویچ ۱۶ امتیاز برای فولاد به دست آورد. 

در این بازی شهداب ۵۱ امتیاز حمله، ۹ امتیاز دفاع، ۲ امتیاز سرویس، ۱۳ امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع ۷۵ امتیاز کسب کرد. فولاد سیرجان هم ۳۷ امتیاز حمله، ۹ امتیاز دفاع، یک امتیاز سرویس، ۱۸ امتیاز با اشتباهات بازیکنان پیکان و در کل ۶۵ امتیاز گرفت.

شهداب یزد که بهترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر بود و از ۱۳ بازی به ۱۲ برد دست یافت، با پیروزی امروز در آستانه صعود به فینال لیگ برتر قرار گرفت. مسابقات مراحل حذفی لیگ والیبال به صورت ۲ برد ا ز ۳ بازی برگزار می‌شود. بازی دوم یکشنبه ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد و شهداب در صورت پیروزی در آن به فینال لیگ برتر صعود می‌کند.

فولاد سیرجان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر که عنوان قهرمانی آسیا را هم یدک می‌کشد، برای فینالیست‌شدن باید در هر ۲ بازی پیش رو پیروز شود.

برنامه و نتایج مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

جمعه ۱۳ اسفند
سپاهان صفر - پیکان ۳
شهداب ۳ - فولاد صفر

یکشنبه ۱۵ اسفند
ساعت ۱۵:۳۰ شهداب یزد - فولاد
ساعت ۱۸:۳۰ سپاهان - پیکان

سه‌شنبه ۱۷ اسفند
ساعت ۱۵:۳۰ سپاهان - پیکان
ساعت ۱۸:۳۰ شهداب - فولاد