سمنان - ایرنا - رییس آتش نشانی گرمسار گفت: بیش از ۵۰ درصد واحد تولیدی حریربافت گرمسار واقع در شهرک صنعتی ایوانکی به دلیل آتش‌سوزی خسارت دید.

عباس قندالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: آتش‌سوزی در واحد تولیدی حریربافت گرمسار حدود ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه جمعه گزارش و نزدیک به پنج بامداد آتش مهار شد.
وی ادامه داد: ۱۰ تیم آتش‌نشانی از پایگاه‌های مختلف آتش‌نشانی برای مهار آتش در واحد تولیدی حریربافت گرمسار در صحنه حاضر شدند و با تلاش بی‌وقفه ۳۵ آتش‌نشان، مهار آتش حدود هفت ساعت به طول انجامید.

رییس آتش نشانی گرمسار خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی گسترده در واحد تولیدی حریربافت گرمسار واقع در شهرک صنعتی ایوانکی یک مصدوم داشت که برای درمان به مرکز درمانی منتقل شد.
وی بیان کرد: علت آتش‌سوزی در واحد حریربافت گرمسار در دست بررسی است و تعیین علت زمان‌بر است.
قندالی تصریح کرد: آتش‌سوزی شامگاه جمعه در حالی گزارش شد که کارخانه در روز جمعه تعطیل بود و کارگران در کارخانه حضور نداشتند.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و ۱۸۲ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۷۰ هزار نفر است، گرمسار در نزدیکی تهران قرار دارد و بیش از ۵۰ درصد واحدهای صنعتی استان سمنان در این شهرستان استقرار دارد.