سنندج- ایرنا- جشن خودکفایی یک هزار و ۷۰۰ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان روز شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امروز با حضور رییس جمهوری در کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و بصورت ویدیو کنفرانس در استان ها جشن خودکفایی ۵۴ هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد برگزار شد که یک هزار و ۷۰۰ مددجو مربوط به استان کردستان بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در جشن خودکفایی مددجویان استان اظهار داشت: این تعداد خانوار زیرپوشش این نهاد در استان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال کمیته امداد به خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند.

رضا طوسی افزود: بر اساس آمار از ابتدای فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲۷ هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از چرخه حمایتی این خارج شده و به خودکفایی کامل رسیده اند.

وی اضافه کرد: امروز همچنین هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی به مددجویان در کشور واگذار شد که ۲۳۸ واحد آن مربوط به مددجویان کردستانی بود.

مدیرکل کمیته امدادامام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: از این تعداد واحد مسکونی ۲۱۳ مورد مربوط به مددجویان روستایی و ۲۵ واحد نیز شهری بوده است.

امروز با حضور رییس جمهوری در کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور علاوه بر رونمایی از سامانه امداد هوشمند هشت هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی به مددجویان واگذار و جشن توانمندسازی ۵۴ هزار خانوار مددجو در استان های مختلف کشور برگزار شد.