بجنورد- ایرنا- کشف بیش از یک کیلو گرم تریاک در فاروج، دستبند پلیس بر دستان عاملان خرید و فروش گوشت غیر مجاز، دستگیری مخل نظم و امنیت تحت تعقیب در اسفراین و کشف مواد مخدر صنعتی در اسفراین از جمله اخبار مربوط به حوزه انتظامی در استان خراسان شمالی است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی فاروج  روز شنبه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و یک نفر نیز دستگیر کردند.
 سرهنگ علیرضا پوربه با اشاره به اینکه در پی خبری مبنی بر اینکه فردی قصد توزیع مقداری مواد مخدر سنتی را دارد  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همراهی ۲ اکیپ گشت کلانتری و مرزبانی استان بعد از هماهنگی قضایی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند منزل متهم را درفاروج شناسایی کنند.

دستبند پلیس فتا بر دستان عاملان خرید و فروش گوشت غیرمجاز 

رییس پلیس فتا خراسان شمالی با بیان اینکه در پی اعلام شکایت و مراجعه نماینده اداره دامپزشکی استان مبنی بر اینکه افرادی اقدام به خرید و فروش گوشت غیرمجاز در بستر فضای مجازی می‌کند، گفت:افراد موردنظر شناسایی شدند و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر متهم در این رابطه دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر پلیس فتا منتقل شدند. 

سرهنگ یوسف شاکری بابیان اینکه با دستگیری متهمان تمام آگهی‌های فروش گوشت غیرمجاز در بستر فضای مجازی مسدود شد، تصریح کرد: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری مخل نظم و امنیت تحت تعقیب در اسفراین 

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: مخل نظم و امنیت سابقه‌دار، تحت تعقیب پلیس در این شهرستان دستگیر شد.
 سرهنگ مجید یگانه پور با اشاره به اینکه در  راستای اجرای دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری مخل نظم و امنیت سابقه‌دار تحت تعقیب پلیس که دارای چندین فقره پرونده نزاع و درگیری، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بود، گفت: تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی ضمن رصد تحرکات نامبرده، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری وی آغاز کردند.
وی افزود: ماموران محل اختفای متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

کشف مواد مخدر صنعتی در اسفراین

وی همچنین  از کشف ۴۲۱ گرم مواد مخدر صنعتی و ۱۶۵ گرم مواد مخدر سنتی با دستگیری یک نفر توزیع‌کننده مواد مخدر صنعتی در بین خرده‌فروشان در سطح شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی اسفراین گفت:براساس گزارشی مبنی براینکه فردی با هویت مشخص با خودروی ۲۰۶ اقدام به توزیع مواد مخدر صنعتی در بین خرده‌فروشان در سطح شهرستان می‌کند.
سرهنگ مجید یگانه پورگفت: در این راستا با هماهنگی قضایی و پس از شناسایی محل موردنظر ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی در بازرسی از مخفیگاه، قاچاقچی را دستگیر و حدود ۴۲۱ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع (شیشه، هروئین) و ۱۶۵ گرم مواد مخدر سنتی از نوع (تریاک و شیره) را کشف و ضبط کنند.
وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.