بوشهر - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: طرح ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت اعیاد شعبانیه و نوروز در این استان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جابر پاپری روز شنبه در گفت وگو با رسانه‌های اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از رسوب اموال مردم و صیانت از آن و کاهش فرآیندها و تشریفات غیرضروری اداری در ترخیص وسایل نقلیه توقیفی است که تا ۲۹ اسفند تداوم دارد.

وی یادآور شد: بر اساس این طرح، مالکان و متصرف قانونی وسایل نقلیه توقیفی می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا از طریق برنامه کاربردی "پلیس من" نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر ادامه داد: در این طرح تسهیلات ویژه‌ای از جمله امکان تقسیط جرائم معوق رانندگی با اعطای فرصت یک ساله وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح همچنین امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و گواهینامه نیز فراهم شده است.

پاپری تصریح کرد: مالکان و متصرف قانونی وسایل نقلیه می‌توانند با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من در بستر اینترنت تلفن همراه، نسبت به ثبت درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود پس از احراز هویت و مالکیت به صورت گام به گام اقدام و یا با در دست داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفترهای پلیس + ۱۰ مراجعه کنند.

وی افزود: هرینه حمل و نقل و نگهداری وسایل نقلیه که تا قبل از ۹ بهمن توقیف شده بر مبنای تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه و طرح ترخیص فوق العاده شامل وسایل نقلیه توقیف شده با حکم قضایی نمی‌شود.

برچسب‌ها