قم - ایرنا - استاندار قم با قدردانی از حضور و مشارکت خیرین در عرصه‌های مختلف، خواستار تلاش دستگاه‌های اداری برای تسهیل‌گری و رفع موانع فعالیت این قشر شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در همایش تجلیل از جامعه خیرین استان، با تقدیر از منش والا و عزت مندی انسان های خیر و نیکوکار، اظهار کرد: با همت و مشارکت خیرین در عرصه های مختلف، شاهد برداشته شدن گام های بلندی در زمینه گره گشایی از مشکلات و رفع حوائج اقشار نیازمند هستیم.

استاندار قم با اشاره به کارکردهای ویژه قم به ویژه در تولید نرم افزارهای علوم اسلامی بیان داشت: مشارکت خیرین در این عرصه نیز می تواند کمک کننده و راهگشا باشد.

شاهچراغی همچنین سایر عرصه های نیازمند مشارکت خیرین را مورد اشاره قرار داد و گفت: خیرین می توانند در کمک به رفع موانع و توسعه خدمات در عرصه های مختلفی چون سلامت، مدرسه سازی، مسکن، معیشت و ازدواج جوانان نیز نقش موثری را ایفا نمایند.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور، تصریح کرد: حضور خیرین و گروه های مردمی و جهادی در حوزه سلامت و تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه، جلوه های زیبایی از نوع دوستی ایرانیان را به نمایش گذاشت و زمینه ساز موفقیت های کشورمان در مقابله با کرونا شد.

وی به مشارکت تحسین برانگیز خیرین استان قم در مبارزه با کرونا و کمک به تکمیل و توسعه زیرساخت های درمانی استان اشاره کرد و افزود: خیرین همان مردمی هستند که در عرصه های خدمت ورود کرده اند و مسئولان باید در این زمینه این عزم را هماهنگ کنند.

در پایان این مراسم، از تعدادی از خیرین استان در عرصه های مختلف تقدیر به عمل آمد.