تهران- ایرنا- در ادامه رقابت‌های سری‌آ ایتالیا فیورنتینا مقابل هلاس ورونا متوقف شد و ساسولو با چهار گل ونتزیا را شکست داد.

به گزارش ایرنا، هفته بیستم و هشتم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایتالیا با برگزاری سه دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه پیگیری شد که در مهمترین دیدارها فیورنتینا در خانه متوقف شد و ساسولو با چهار گل حریفش را شکست داد.

ویولا که ۲ بازی آخرش در لیگ و جام حذفی را واگذار کرده بود برای جبران مافات به مصاف هلاس ورونا رفت اما با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد. ابتدا کریژتوف پیونتک در دقیقه ۱۰ بنفش‌ها را پیش انداخت اما ۱۰ دقیقه بعد جانلوکا کاپراری از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند. همین نتیجه تا پایان باقی ماند تا ویولا با یک بازی کمتر ۴۳ امتیازی شود و در رده هشتم باقی بماند. هلاس نیز با ۴۱ امتیاز رتبه نهم را به خود اختصاص داد.

در دیگر بازی ساسولو با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد میزبان خود ونتزیا گذشت تا با ۳۹ امتیاز در جایگاه دهم بایستد. جیاکو راسپادوری(۲)، دونیکو براردی(۱۷پنالتی)، جیانلوکا اسکاماکا(۲۹) و دونیکو براردی(۷۱پنالتی) برای میهمان گلزنی کردند و تنها گل میزبان در دقیقه ۳۴ به وسیله توماس هنری زده شد.ونتزیا با ۲۲ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.

جدال ۲ تیم بولونیا و تورینو نیز گلی در پی نداشت. تورینو با ۳۴ امتیاز یازدهم است و بولونیا با ۳۳ امتیاز در جایگاه دوازدهم ایستاده است.