تهران - ایرنا - مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به بارندگی در همه مناطق پایتخت تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری در مناطق ۲۲ گانه در حالت آماده باش هستند و مشغول عملیات لایروبی و جلوگیری از آبگرفتگی احتمالی در معابرند.

اصغر عطایی دوشنبه شب در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: از ساعات بامداد شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف شهر تهران هستیم که نیروهای خدمات شهری در مناطق مختلف با تجهیزات کامل مشغول عملیات هستند.

وی افزود: تاکنون هیچگونه گزارشی مبنی بر آبگرفتگی جدی در معابر در مناطق تهران ارسال نشده اما نیروهای خدمات شهری همچنان در آماده باش کامل بسر می برند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری در سطح پایتخت مشغول عملیات هستند و تلاش دارند که شهروندان با کمترین زحمت مواجه شوند و مردم از این بارش ها لذت ببرند.

به گفته وی، همه مخازن شن و نمک سطح شهر شارژ شده و همچنین به هر یک از مناطق ماشین آلات مخصوص برف روبی و کامیون های تیغه دار تحویل شده است.

عطایی یادآور شد: طبق پیش بینی هواشناسی این بارش ها تا آخر هفته در تهران ادامه دارد و تا پایان هفته تمامی نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش قرار دارند.

به گفته وی، برای جلوگیری از هر گونه آبگرفتگی لایروبی مسیل ها و جوی ها و همچنین رود دره ها بطور منظم در کلیه مناطق شهر تهران در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با توجه به فعالیت متناوب سامانه بارشی طی پنج روز آینده آسمانی ابری و در بعضی ساعات بارش باران و رعد برق، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش باران و برف پیش بینی می شود که عمده بارش ها برای امروز(دوشنبه)، اواخر وقت چهارشنبه و روزهای پنجشنبه و جمعه بخصوص در مرکز و نیمه شمالی استان مورد انتظار است.