مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: مهمترین هدف دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، دلسرد کردن مردم از انقلاب و ایجاد شکاف و فاصله بین آنان و نظام است.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم مسعود خرم نیا روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه که با حضور شماری از مسوولان محلی این شهرستان در سالن سردار قاسم سلیمانی بوکان برگزار شد، افزود: دشمن به دنبال هدف قرار دادن افکار عمومی مردم است تا با جدا کردن آنان از نظام و از سویی فشار اقتصادی و روانی کشور را با مشکل مواجه سازند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه دشمن همه نیروهای خود را برای جدایی ملت از نظام پای کار آورده است ولی سربازان امام (ره) و رهبری با تمام توان در برابر دشمنان ایستاده اند و در این مهم نیز قطعا پیروز خواهند شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه اگر مردم به انقلاب و آرمان‌های آن دلبسته نبودند دیگر نیاز نبود دشمن با تمام توان علیه ایران اسلامی توطئه کند، بیان کرد: دشمن در سطح وسیعی از طریق رسانه هایبیگانه به دنبال دروغ و شایعه پراکنی برای رسیدن به اهداف شوم خود است که در چنین شرایطی مردم و مسوولان باید هوشیار باشند.

 سردار خرم نیا با تبریک روز پاسدار و ایام شعبانیه ادامه داد: با مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی و شکل گیری سه نهاد کمیته های انقلاب اسلامی، سپاه و بسیج ظرف ۹ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی می توان به این نتیجه رسید که امنیت مهمترین جایگاه را در اندیشه های حضرت امام (ره) داشت.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی مردم جایگاه ویژه ای دارند از اینرو مسوولان برای خدمت به این مردم باید شب و روز در تلاش و فعالیت باشند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه نیروهای مسلح ائتلاف خدمت به مردم را در کشور ایجاد کرده اند گفت: باید به این جوانان افتخار کرد که برای حفظ امنیت و پایداری از انقلاب و مردم جان خود را نثار کشور می کنند.

وی  با اشاره به خدمات دولت به مردم ادامه داد: بدون شک در آینده نزدیک فقر، تورم و سختی ها از این کشور رخت خواهد بست و در ایران اسلامی شاهد گشایش های ویژه ای خواهیم بود.

در این مراسم از پاسداران نمونه شهرستان بوکان با اهدای لوح هایی تجلیل شد.

بوکان با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و ۳۷۲ شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است.