تهران - ایرنا -مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت از تخریب ۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی پاکدشت و آزاد سازی ۳.۵ هکتار از این اراضی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، حسن دالوند گفت: ۵۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای خلیف آباد، آفرین و ابراهیم آباد بخش شریف آباد با استناد به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی تخریب شد.

وی با تاکید بر حفاظت از اراضی کشاورزی اظهار داشت: با هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی که مانع از تولید محصولات کشاورزی شود به شدت برخورد می شود.

آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ورامین

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ورامین  از ادامه تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان خبر داد و گفت: ۲۳ فقره ساخت وسازغیرمجاز شامل دیوارکشی، پی کنی، بنا، تفکیک در اراضی روستای قوئینک زهری از توابع بخش مرکزی اراضی کشاورزی شهرستان ورامین تخریب شد.

محسن بنائیان با بیان اینکه تیم های گشتی جهاد کشاورزی به صورت شبانه روزی محدوده‌های این منطقه را رصد و با متخلفان در امر ساخت و ساز غیر مجاز برخورد می کنند، از همه مالکان و کشاورزان خواست که قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی حتما با مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مکاتبه کنند.

 شهرستان های پاکدشت و ورامین در جنوب شرق‌ استان تهران واقع شده است.