ساری - ایرنا - همزمان با هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به مازندران، میز خدمت و ارتباطات مردمی وزارت ورزش و جوانان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در ساری برپا می‌شود.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل میز خدمت پاسخگوی مسایل و مشکلات ورزشکاران و اقشار مختلف مردم مازندران خواهد بود .

فعالیت میز خدمت وزارت ورزش و جوانان از ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه نوزدهم و جمعه بیستم اسفند ماه جاری شروع می شود و تا ساعت ۱۸ همان روزها ادامه می یاب د.

متقاضیان ملاقات حضوری با نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان می توانند در زمان های تعیین شده و طرح مشکلات یا پیگیری درخواست هایشان به شهر ساری، خیابان فرهنگ، اداره کل ورزش و جوانان مازندران مراجعه کنند.

سفر رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به مازندران طبق برنامه اعلام شده از سوی استانداری روز جمعه هفته جاری انجام می‌شود.

آیت الله رئیسی پیش از این به ۱۶ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان و گلستان سفر کرده است.

شانزدهمین مقصد سفر رییس جمهور و هیات دولت استان گلستان بود که جمعه هفته گذشته انجام شد و مازندران هم هفدهمین مقصد سفر استانی آیت الله رییسی انتخاب شده است