ساری – ایرنا – فعالان حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مازندران روزهای پنجشنبه و جمعه می‌توانند مشکلات، پرسش‌ها و شکایات خود را در میز خدمت وزارت میراث فرهنگی که با حضور نماینده تام‌لاختیار وزیر به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی مازندران برگزار می‌شود ، مطرح کنند.

به گزارش ایرنا، همزمان با سفر آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به مازندران و برپایی میزهای خدمت در دستگاه‌های مختلف استان با حضور نمایندگان وزرا، روزهای پنجشنبه و جمعه -۱۹ و ۲۰ اسفند- در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران نیز میز خدمت برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از ساعت ۸ تا ۱۸ صبح روزهای پنجشنبه و جمعه، میثم آسوپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در میز خدمت میراث فرهنگی پاسخگوی پرسش‌ها، مسائل و شکایات مراجعه‌کنندگان است.

فعالان حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان می‌توانند برای مطرح کردن مسائل و شکایات خود از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند در سالن کنفرانس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی حضور یابند.

آیت‌الله رییسی در هفدهمین سفر استانی خود قرار است روز جمعه ۲۰ اسفند ماه مهمان مردم مازندران باشد. طبق برنامه‌ریزی انجام شده وزرای مختلف نیز به نمایندگی از رییس‌جمهور در شهرستان‌های سراسر استان حضور خواهند یافت.