اردبیل - ایرنا - رییس پلیس راه استان اردبیل گفت: برخورد شاخ به شاخ ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ال ۹۰ در محور مشگین شهر - پارس آباد ۲ کشته و سه مصدوم برجای گذاشت.

سرهنگ سیدمحمد صفوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ماموران پلیس راه مشگین شهر از طریق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع حادثه رانندگی در جاده مرادلو به صلوات واقع در حوزه استحفاظی شهرستان مشگین شهر مطلع و بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند این حادثه به علت برخورد شاخ به شاخ ۲ دستگاه خودرو سواری پژوه ۴۰۵ با سواری ال ۹۰ روی داده است.

صفوی بیان کرد: در این حادثه راننده خودرو سواری پژوه ۴۰۵ به علت شدت جراحات در دم فوت و یکی دیگر از سرنشینان آن بعد از انتقال به بیمارستان ولیعصر مشگین شهر فوت کردند.

وی با اشاره به مصدومیت دیگر سرنشین خودرو سواری پژو ۴۰۵ اضافه کرد: این مصدوم به همراه دیگر مصدومان حادثه که راننده و سرنشین خودرو سواری ال ۹۰ بودند، توسط امدادگران به مراکز درمانی مشگین شهر انتقال داده شدند.

رییس پلیس راه استان اردبیل ادامه داد: علت تامه این تصادف تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیرمجاز از سوی راننده سواری ال ۹۰ در حال حرکت از مشگین شهر به سمت پارس آباد اعلام شده است.

سرهنگ صفوی گفت: رانندگان به توصیه‌های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

به گزارش ایرنا، شهرستان مشگین شهر با ۱۵۵ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.