ساری - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اولویت مدیران انقلابی را مردم داری و مقابله با فساد دانست و گفت: لازمه تحقق عدالت در جامعه ، مقابله با فساد و تبعیض است

به گزارش ایرنا ،سید محمد رضا حسینی روز پنجشنبه درجلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: باید تبعیض از ادارات کل اجرایی ما برچیده شود و  این رفع تبعیض برای مردم باید محسوس باشد.
وی دولت سیزدهم را دولتی مردمی با دغدغه های انقلابی توصیف کرد و اظهار داشت: در نظامی که برای هر پست مدیریتی آن؛ صدها شهید تقدیم کرده ایم، مدیرانی باید بر مسند بنشینند که پایبندترین افراد به ارزش های اسلامی باشند و درد مردم را درد خود بدانند.
وی از مدیران وزارت تعاون تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خواست تعامل بیش از پیش با مردم به ویژه اقشار ضعیف و ساده زیستی را در اولویت کاری خو قرار بدهند و با هر گونه فسادی برخورد قاطع داشته باشند.
معاون وزیر تعاون، ارتباط با مردم به ویژه نخبگان و جوانان را یک ضرورت برای مدیران انقلابی دانست و گفت: امروز توجه به معیشت مردم مورد تاکید همه مسوولان عالی نظام است و در این خصوص وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیری جهادی و انقلابی در راس آن، رسالتی خطیر برعهده دارد.

حسینی، بر لزوم تقویت بخش تعاون به عنوان موتور محرکه بخش اقتصادی تاکید کرد و افزود: توجه به تعاونی ها، اشتغالزایی و رونق تولید را به همراه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در سخنانی گفت: تلاش می شود مسیرهای کارآفرینی را با حمایت های فکری و مالی بازگشایی کنیم تا موانع اشتغالزایی و کارآفرینی برطرف شود .
علی باقری افزود: تلاش می کنیم به اجرای طرح زیست بوم اشتغال در استان سرعت ببخشیم و درهمین راستا با تاسیس کانون کارآفرینان، مراکز مشاوره کارآفرینی، مراکز شتاب دهنده و اندیشکده های تعاون بدنبال ترویج کارآفرینی و حمایت از صاحبان اندیشه های نو و مبتکر هستیم.
وی بر لزوم توجه بیشتر مسوولان و متولیان امر به منظور  بهبود بخشیدن به بخش تعاون تاکید کرد و افزود: با درایت و پیگیری وزیر تعاون و تخصیص اعتبارات ویژه و حمایت های معنوی این مهم تحقق پیدا خواهد کرد.
وی با اشاره به تعامل خوب این اداره کل با نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی؛ برتقویت قوانین برای پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور تاکید کرد.
باقری از تشکیل ۱۳ جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار مازندران در سال جاری خبر داد و گفت؛ این شورا تاکنون ۶۲ مصوبه داشته و ۹۶ درصد مصوبات نیز با همفکری و همدلی اعضای این شورا به نتیجه رسیده است.

هفت هزار و ۷۴۹ تعاونی در بخش های مختلف با اشتغالزایی بیش از ۱۷ هزار در مازندران مشغول فعالیت هستند.