تربت‌حیدریه- ایرنا- سرپرست تیم کشتی استان گلستان گفت: در قالب رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور که اکنون شاهد برپایی آن هستیم، تربت‌حیدریه به آوردگاه نخبگان کشتی کشور تبدیل شده‌ است.  

حامد روشنی شامگاه پنجشنبه در حاشیه رقابت‌های کشتی آزاد جوانان کشور به میزبانی شهرستان تربت‌حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بدان معناست که به هر سو نگاه می‌کنیم شاهد حضور چند چهره شاخص از قهرمانان کشتی کشور و نیز بهترین مربیان کشوری این رشته هستیم که به تربت‌حیدریه آمده‌اند.
وی گفت: هر چند بر روی تشک کشتی هیچ گرد و خاکی بلند نمی‌شود، اما واقعیت آن است که هر کدام از این قهرمانان و به خصوص چهره‌های نوظهور هر چه در "چنته" دارند، رو کرده‌اند تا خود را به عضویت تیم ملی درآورند.
روشنی در خصوص ترکیب تیم گلستان نیز گفت: با ۱۰ نفر به تربت‌حیدریه آمده‌ایم و در تلاش هستیم با دست پر این شهر را ترک کنیم.
وی در خصوص وضعیت میزبانی نیز گفت: نکته جالب این است که ورزشکاران در یک اتاق زیر پله‌ای که اختصاص به سالن تمرین بوکس دارد، مشغول تمرین هستند و این موضوع گواه آن است که تربتی‌ها هر چه داشتند، رو کردند تا ما احساس کمبود نکنیم.
 مسابقه‌های کشتی جوانان کشور انتخابی تیم ملی یادواره خیر نیکنام زنده یاد حاج "طاهرعلی حسن‌زاده" از دیروز به میزبانی تربت‌حیدریه آغاز و تا روز جمعه ، بیستم اسفندماه ادامه دارد.
در این رقابتها ۳۸۵ کشتی‌گیر در قالب ۳۶ تیم از ۳۱ استان در ۱۰ وزن با هم رقابت می‌کنند. 
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.