بجنورد- ایرنا- «عاطفه حاتمی»، هنرمند خراسان شمالی، رتبه چهارم کشوری در بخش هدایای فرهنگی هفتمین دوره جشنواره جایزه ملی فیروزه را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایرنا، این جایزه با هدف ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی و تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور در ۳۲ استان کشور از آبان تا پایان بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در چهار بخش اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار و هدایای فرهنگی آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند. 

بر اساس این گزارش، عاطفه حاتمی بانوی هنرمند خراسان شمالی در هفتمین جایزه فیروزه در بخش هدایای فرهنگی حائز رتبه چهارم کشوری و کسب عنوان شایسته تقدیر شد.

در بخشی از متن لوح تقدیر این بانوی هنرمند که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسیده، آمده است: فرهنگ ریشه‌دار و تمدن پربار سرزمین ایران به پایمردی مردمی هنرشناس با جان‌هایی پاک، اندیشه‌هایی تابناک و دوستانی هنرمند در مرتبه بلند و پرشکوه مانایی ایستاده است.

خرسندیم که با حضور در هفتمین دوره جشنواره ملی فیروزه، نقشی موثر در ترویج صنایع فرهنگ بنیان و کالاهای فرهنگی سالم برداشته‌اید.

این لوح به رسم یادبود و به پاس کسب مقام شایسته تقدیر در رشته هدایای فرهنگی تقدیم می‌گردد.

 آیین پایانی هفتمین جایزه ملی فیروزه ( هفدهم اسفندماه) در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی و باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ،معاون فرهنگی وزیر ارشاد، اعضای دبیرخانه این جشنواره و جمعی از هنرمندان و شرکت‌کنندگان برگزار شد.