همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر پرتاب ماهواره نور ۲ را یک موفقیت ارزشمند دانست و گفت: این موفقیت از سوی جوانان غیور سپاه که در مکتب ولایت و امامت تربیت شدند، به فضا پرتاب شد.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه ملایر اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور ۲ توسط سپاه پاسداران در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور است و جمهوری اسلامی به عنوان نخستین کشور اسلامی با پرتاب ماهواره آسمان و فضا را درنوردید.

وی به فرا رسیدن ۲۲ اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز شهدا اشاره کرد و با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران بنیاد شهید در این شهرستان و استان خاطر نشان کرد: مدیران این نهاد خالصانه در تلاش برای خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران، جانبازان و آزادگان هستند.

حجت الاسلام برقراری تصریح کرد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مدیران بنیاد شهید باید با تمام توان در خدمت خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشند و ضمن رفع تمامی دغدغه‌های آنان در زندگی، شان این خانواده‌ها در نوع خدمت‌رسانی حفظ شود.

امام جمعه ملایر در ادامه با بیان اینکه آمریکا در صدد دست پیدا کردن به ذخایر زیرزمینی منطقه خاورمیانه است، اظهار داشت: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب امنیت و قدرت دفاعی کشور از بازوهای قدرت ملی است که باید تقویت شود.

حجت الاسلام برقراری به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان در ۱۱ شعبان اشاره و بیان کرد: علی اکبر امام حسین(ع) محو و غرق در خدا و مکتب توحید بود و جوانان امروز ما باید علی‌اکبروار مطیع محض امام زمان خود باشند و در جهاد اکبر پیروز باشند.