ارومیه - ایرنا - رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: بعد از برگزاری ۶۱ مسابقه رقابت‌های والیبال جام پرچم با قهرمانی تیم آکادمی پرموز به کار خود پایان داد.

محمد نقی‌پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات والیبال با حضور بیش از ۴۰۰ بازیکن در قالب ۳۱ تیم در سالن فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد و در دیدار پایانی تیم «آکادمی پرموز» با برد ۳ بر ۲ مقابل «نوین الف» عنوان نخست را کسب کرد.

وی گفت: در دیدار رده بندی تیم «شهید سلیمانی» مقابل «آکادمی ضیایی» را شکست داد و سوم شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه اضافه کرد: این رقابت‌ها با هدف کشف استعدادها و معرفی پدیده‌های والیبال، فعال شدن والیبال در رده‌های سنی پایه، حضور نوجوانان علاقمند از شهر ارومیه در رشته والیبال و توسعه نشاط اجتماعی بود که طی بیست روز به رقابت پرداختند.

وی افزود: در دیدار پایانی، "محمد وکیلی" سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان برای تماشای عملکرد نوجوانان ارومیه‌ای و احتمالا انتخاب بازیکن جدید برای اردوی تیم ملی به همراه شهردار و اعضای شورای شهر ارومیه حضور داشتند.

وی اضافه کرد: مسابقات جام پرچم در راستای گام دوم انقلاب پیرو منویات مقام معظم رهبری و همچنین با هدف تبیین اهمیت و اولویت اجتناب‌ناپذیر اعتلای جایگاه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها و نیز بزرگداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت دهه مبارک فجر همزمان با نقاط مختلف کشور برگزار شد.

سال ۹۴ نیز یک دوره مسابقات استعدادیابی با عنوان المپیاد محلات به همت شهرداری منطقه یک ارومیه برگزار شد که در رشته والیبال ستاره‌هایی چون مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور، امیرحسین توخته، امیرمحمد فلاحت خواه و در رشته فوتسال ستاره‌ای چون سالار آقاپور معرفی شدند.