تهران- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: امروز جامعه جوان بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد تا برابر هجمه دشمنان مصون بماند.

محسن اردستانی روز یکشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا در بازدید از اداره بنیاد شهید پاکدشت گفت: مجاهدت شهدا، ذریه نایاب و ناشناخته ایست که باید بیشتر به آن پرداخته و به نسل جدید معرفی شود.

وی افزود: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، لباسی فاخر بر تن افرادی است که به مسیر شهدا عشق و علاقه دارند و این افتخار، نصیب هر فردی نمی‌شود و قطعا حضور در این مسیر، در دنیا و آخرت ، دستگیر افراد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت: طی کردن مسیر شهدا به معنی آگاهی از خواسته شهدا و حرکت در مسیر ارتقا انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است که برای رسیدن به تعالی و حقیقت جاویدان ارزش ناب جمهوری اسلامی ایران همواره به آن نیاز خواهد بود.

اردستانی تصریح کرد: درشرایطی که دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با ایران اسلامی، جوانان را هدف قرار داده‌اند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آنان را در مقابله با هجمه دشمنان مصون می‌کند.

۲۲ اسفند سالروز فرمان امام راحل در تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

شهرستان پاکدشت ۴۴۵ شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع سلامت، ۷۳آزاده جانباز و یک هزار و ۱۵۰ جانباز را به اسلام تقدیم کرده است.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.