ایلام- ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به ایام پایانی سال و عید نوروز، تامین میوه شب عید و نظارت جدی بر بازار به صورت ویژه مد نظر ستاد تنظیم بازار باشد.

به گزارش ایرنا،لطیف صادقی روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران با یادآوری اینکه باید نظارت دقیقی در روزهای پایانی سال بر بازار صورت گیرد، بیان کرد: وظیفه این کارگروه، نظارت بر اقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت‌گذاری آن کشوری و منطقه‌ای بوده و در این خصوص هر کسی ‌کوتاهی کند، حتماً باید برخورد قانونی صورت گیرد.

وی افزود: در بحث تنظیم بازار نیز اعضای ستاد تنظیم بازار در این ایام و عید نوروز در نظارت بر قیمت ها به جد پای کار باشند و برای تامین میوه شب عید از هم اکنون اقدامات لازم انجام شود.

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: همکاری دستگاه ها در پذیرایی،استقبال و اسکان مسافران نوروزی و ارودی راهیان نور با رعایت دستور العمل های بهداشتی مد نظر باشد و ستاد اجرایی خدمات سفر نیز تمهیدات لازم در دستور کار قرار دهد.

صادقی با اشاره به پنجمین جشنواره ملی تئاتر شرهانی افزود:با همکاری همه دستگاه ها باید از این ظرفیت برای معرفی شهرستان بهره گرفت.

وی به دهه فرهنگی دهلران از اول تا دهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ هم اشاره کرد و گفت: در دهه فرهنگی دهلران باید بستر فرهنگی فراهم و در قالب بنر و فضای مجازی تبلیغ و از این فرصت نیز بهره گرفت و در این ایام همه نهادها و دستگاه ها همکاری و در حوزه کاری خود معرف شهرستان باشند.

فرماندار دهلران از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست در خصوص پرداخت بدهی ها و عوارض ساختمانی به شهرداری از سال آینده با جدیت اقدام و همه ادارات نسبت به راه اندازی اتوماسیون اداری و شبکه دولت اقدام کنند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص خرید دام مازاد عشایر دهلران افزود: در بحث خرید دام مازاد عشایر پیگیری ها با جدیت انجام و این مشکل مرتفع گردد.

فرماندار ویژه دهلران همچنین با اشاره به پیگیری های مدیریت ارشد استان و نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی و اقدامات ارزشمندی در حوزه راه های شهرستان افزود: پیگیری ها برای احداث مسیر پل زال به چیلات با جدیت دنبال خواهد شد.

صادقی به دیپلماسی مرزی استاندار ایلام و مکاتبات با استاندار میسان عراق برای گشایش مرز چیلات اشاره کرد و گفت: ضمن فراهم بودن زیرساخت های مرز چیلات موضوع بیس و آسفالت هشت کیلومتر باقی مانده این مسیر در دست اقدام است و یک و نیم کیلومتر آن به زوی آسفالت می شود.

وی با تقدیر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بخاطر اقدامات در حوزه راه ها،بر ضرورت نصب تابلو های مورد نیاز در جاده ها تاکید و گفت:۳۰ کیلومتر از چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک به زودی آغاز و چهار کیلومتر واریانت نصریان هم به زودی عملیاتی می شود.