ساری- ایرنا- طرح نوروزی جمعیت هلال احمر کشور امروز یکشنبه باحضور دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران با افتتاح نخستین پست طرح نوروزی در ساری آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، دکتر یعقوب سلیمانی در آیین افتتاح این طرح  نوروزی به کاهش محدودیت های سفر برای نوروز۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر تمهیدات امدادی لازم را برای ارائه کمک به مردم و مسافران در شرایط مختلف اتخاذ کرد است و مثل همیشه با آمادگی کامل درخدمت هم وطنان خواهد بود. 
وی افزود : برپایی یک هزارو ۲۰۰ پست ثابت و موقت امدادی با مشارکت ۱۳هزار نفر نجاتگر و امدادگر،به کارگیری ۱۹ فروند بالگرد و تجهیز۲۲ پایگاه امداد هوایی،آماده سازی ۳۱ تیم نجات ویژه و واکنش سریع واستقرار ۱۶۰ پست ثابت و موقت در مناطق حادثه خیز ازجمله تمهیدات جمعیت هلال احمر برای تسهیل خدمت رسانی به مردم و پاسخ به فوریت های امدادی در طرح نوروزی است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی به موازات خدمات امدادی را ازدیگر برنامه های این جمعیت برشمرد و تصریح کرد: جوانان عضو جمعیت هلال احمر امسال با شعار" جوانان،سفیران ایمنی ،سلامت و نشاط اجتماعی" در طرح نوروزی مشارکتی فعالانه خواهند داشت.
وی گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از امروز تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

بازدید از مرکز تخصصی توانبخشی قائمشهر 

بنابر این گزارش دبیرکل جمعیت هلال احمر در سفر یک روزه به مازندران صبح امروز از مرکز تخصصی توانبخشی استان واقع در قائمشهر بازدی  کرد و گفت : نگاه جمعیت هلال احمر توسعه خدمات توانبخشی با هدف کمک به اقشار مختلف بویژه طبقات نیازمند است و در این راستا تلاش داریم از ظرفیت خیرین و نیکوکاران توانمند استفاده کنیم.
سلیمانی با اشاره به اینکه مرکز تخصصی توانبخشی تحت حاد شهرستان قائمشهر از مراکز بزرگ و مهم در منطقه شمال کشوراست گفت: با تجهیز کامل این مرکز می توان خدمات ملی ارائه داد وخوشبختانه بستر تحقق این هدف فراهم شده است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه تا کنون برای ساخت این مرکز بیش از سه میلیارد تومان از منابع خیرین و داوطلبان هلال احمرهزینه شده است ،تصریح کرد : بخش زیادی از خدمات هلال احمر محصول هم افزایی و مشارکت خیرین و داوطلبان است که وظیفه خود می دانم از همه این عزیزان تشکر کنم .
وی گفت: جمعیت هلال احمر از جنس مردم و همیشه در کنار مردم بوده و خواهد بود و مشارکت خالصانه مردم در فرایند خدمت رسانی این جمعیت نشانه اعتماد مردم به این نهاد است.

طبق اعلام رسمی روابط عمومی هلال احمر مازندران  دیدار با استاندار مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران و شرکت در آیین اختتامیه طرح ملی ماه تابان از دیگر برنامه های دکتر سلیمانی  دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور به استان است.