قم-ایرنا- آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی دربرقراری نظم و امنیت گفت: مسئولیت بزرگ تامین امنیت بر دوش پلیس است.

وی روز یکشنبه در دیدار رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: نیروهای پلیس شبانه روز در اطراف و داخل شهر گشت زنی می‌کنند تا امنیت به معنای واقعی محقق شود.

آیت الله سبحانی با اشاره به حدیث معروف "نعمتان مجهولتان الصحه والامان" اظهار داشت: دو نعمت برای انسان پنهان بوده که وقتی از دست رفت قدر آن را می‌داند و آن تندرستی و امنیت است، هر کدام از دست برود زندگی انسان فلج خواهد شد.

وی اضافه کرد: نعمت سلامتی مربوط به وزارت بهداشت می‌شود و امنیت نیز مربوط به پلیس است شامل"مالی، جانی و فکری" می‌شود ،برخی دزدان اندیشه و ایمان هستند و هدف آنها دسیسه برای ایمان جوانان است.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه پای انقلاب اسلامی خون‌های پاکی ریخته شده‌است اضافه کرد: خداوند متعال این خون‌های پاک را نادیده نخواهد گرفت و مشکلات مملکت به تدریج حل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به جشن میلاد امام زمان(عج) گفت: نیمه شعبان درحقیقت عیدی است که همه مسلمانان جهان منتظر چنین موعودی هستند که عدل الهی را در جهان منتشر نماید.

در ابتدای این دیداررئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور اظهار داشت: مجموعه خدوم انتظامی مسئولیت سنگینی در حفظ ارزش های جامعه و امنیت اخلاقی بر عهده دارند که از پشتیبانی معنوی علما و مراجع معظم تقلید و مخصوصا شما قدردانی می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا امروز در سفر به قم با آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی  از مراجع تقلید و حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه، اعرافی مدیرحوزه های علمیه کشور و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دیدار و گفت وگو می‌کند.