کاشان - ایرنا - نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به دور از حاشیه‌سازی و با رعایت انصاف، به صورت حرفه‌ای اقدام به انتشار خبرها و گزارش‌ها می‌کند.

به گزارش ایرنا، جواد نایینی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان با تاکید بر صداقت در اطلاع‌رسانی ایرنا اظهار داشت، این رسانه به طور صرف به دنبال جلب توجه و افزایش مخاطب نیست.

وی، ایرنا را مطمئن‌ترین خبرگزاری در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان و اضافه کرد: این رسانه امانت‌دارترین خبرگزاری است که حوزه‌های مختلف مدیریت و توانمندی‌های مسوولان نظام را در نظر می‌گیرد و بر این پایه خبرها را تنظیم و منتشر می‌کند.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها فقط به دنبال برجسته کردن نقاط منفی مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی کشور هستند، ادامه داد: مسوولان در حوزه مدیریت‌شان دارای ویژگی‌های مثبت زیاد و البته برخی نکته‌های منفی هستند، اما برخی رسانه‌های مغرض، به دنبال کم‌رنگ کردن نکته‌های مثبت می‌روند.

به گفته وی، رسانه‌ها مسوولان را به شفافیت عملکرد و توجه به این مهم که چگونه مسیر خودشان را در حوزه مدیریت پیگیری کنند، ترغیب می‌کنند.

نایینی تاکید کرد: رسانه‌ها باید از یک سو حفظ و حراست از کلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار دهند و از سویی دیگر علاوه بر پیگیری خواسته‌های مردم، عملکرد مدیران و مسوولان را نیز ارزیابی کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه مدیریت کشور همواره مشکل کمبود امکانات، اعتبارها و نیروی انسانی که جزو شرح وظیفه‌ها، الزام‌ها و مولفه‌های یک مدیریت محسوب می‌شود، وجود داشته است، گفت: اما بیشتر مسوولان نظام با وجود این نقیصه‌ها، هوشمندانه و هنرمندانه امور را مدیریت کرده‌اند.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر لزوم پای کار آمدن تمامی رسانه‌های کشور برای حفظ و حراست از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: رسانه‌ها کشورمان باید در برخورد با تبلیغات مسموم رسانه‌های معاند که همواره می‌کوشند در حوزه‌های مختلف با سیاه‌نمایی، حقایق نظام را در جهان وارونه نشان دهند، خنثی کنند.

وی، هدف از حضور و بازدید از بخش‌های مختلف نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان را تکریم و احترام گذاشتن به کارکنان ایرنا بیان کرد و یاد شهیدان سرافراز این خبرگزاری را گرامی داشت. 

نایینی در این بازدید برای پیگیری تامین نیرو و رفع برخی دیگر از چالش‌های پیش روی نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کاشان با هماهنگی فرماندار ویژه کاشان قول مساعد داد.

پس از رای اعتماد سوم شهریور ۱۴۰۰ نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدجواد ساداتی‌نژاد به عنوان وزیر جهاد کشاورزی، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور حکمی جواد نایینی را به عنوان نماینده ویژه خود در کاشان و آران و بیدگل منصوب کرد.  

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.