کرمانشاه - ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بر اساس تفاهم صورت گرفته ۶۰۰ نفر از نیروهای بسیج برای نظارت بر بازار به کمک بازرسان صمت، اتاق اصناف و نیروهای جهاد کشاورزی استان کرمانشاه آمده‌اند.

به گزارش ایرنا، «محسن دارابی» روز چهارشنبه در نشست کمیته نظارت بر بازار ستاد خدمات سفر شهرستان روانسر افزود: استان کرمانشاه سومین استان کشور از نظر جذب تعداد بسیجان برای نظارت بر بازار است.

وی تصریح کرد: با توجه احتمال افزایش سفرهای نوروزی، تمام تلاش و توان کمیته نظارت بر بازار این است که مهمانان و مسافران با خاطره خوبی استان کرمانشاه را ترک نمایند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اظهار داشت: برای نظارت بیشتر بر بازار بر روی صنوف هتل ها، مراکز اقامتی، رستوران ها، تعمیرگاه‌ها و جایگاه های سوخت تمرکز خواهیم کرد تا حقوق مصرف کنندگان تامین شود.

دارابی اضافه کرد: ارتقای نمایندگی صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های روانسر و دالاهو به اداره از اولویت هایی است که در دست پیگیری است.

فرماندار شهرستان روانسر نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه نظارت ها بر بازار در شهرستان روانسر به خوبی انجام می شود و عملکرد ستاد تنظیم بازار این شهرستان قابل قبول است.

«سعدی مصطفی زاده» افزود: خوشبختانه کمبود کالای اسای در شهرستان نداریم و بازرسی ها از سوی ادارات متولی در حال انجام است.

وی با تاکید بر آن که باید خروجی نظارت بر بازار برای مردم محسوس و ملموس باشد تاکید کرد: بازرسی ها و نظارت ها باید اثر گذار و نتیجه آن آرامش بازار و رضایمندی مردم باشد.

روانسر یک هزار و ۸۹۰ واحد صنفی فعال دارد که در قالب هفت اتحادیه فعالیت دارند.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.