مراغه- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: جمهوری اسلامی به واسطه شعار «نه شرقی و نه غربی» حضرت امام راحل، دشمنان بسیاری دارد و نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی توطئه‌های آنان همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی روز پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان اداره اطلاعات مراغه به مناسبت هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در ارتباط با فضایل حراست در راه خدا نیز اشاره و بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به واسطه فعالیت اطلاعاتی گسترده و تخصصی، توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده و از مشکلات پیشگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان با فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه تلاش دارند تا ملت ایران را به اعتراض وادار کنند، افزود: آنان که در شیوه‌های پیشین ایران‌ستیزی به بن‌بست رسیده‌اند، اکنون می‌خواهند از طریق اعتراض‌های مردمی به این نظام مقدس ضربه بزنند.

امام جمعه مراغه به سخنان امام خامنه‌ای مبنی بر اینکه «وزارت اطلاعات در حقیقت یک پایگاه عظیم مبارزه و جهاد است» اشاره کرد و اظهار داشت: به برکت همین سربازان گمنامی که به فرموده رهبری نام و نشان نمی‌خواهند، دشمنان همواره ناکام خواهند ماند.

«آیت‌الله پورمحمدی» به تخصص سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز اشاره کرد و افزود: این نیروهای جانبرکف با پشت سر گذاشتن دوره‌های مختلف، تخصص‌های لازم را کسب کرده‌اند و کار خودشان را با ظرافت پیش می‌برند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج) در برخی از موارد از جمله دستگیری «عبدالمالک ریگی» معجره‌آسا بوده است، اضافه کرد: اگر اقدامات اطلاعاتی این عزیزان نبود، مشکلات امنیتی و اقتصادی بیشتری به سراغ مردم می‌آمد زیرا توطئه دشمنان به مسایل سیاسی محدود نیست.

به گزارش ایرنا هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) همزمان با عید ولایت در نیمه شعبان پایان می یابد و بر همین اساس امروز، پنجشنبه بسیاری از شخصیت‌ها از جمله نمایندگان مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک این هفته، وجود پربرکت این سربازان گمنام را عامل تثبیت امنیت کشور خواندند.