قزوین – ایرنا – رییس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت:با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته، توسعه ورزش همگانی استان در رشته‌های مختلف با جدیت دنبال می‌شود.

محمد شفیعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:فرهنگسازی و توسعه ورزش همگانی علاوه بر تاثیرگذاری بر سلامت فردی موجب سلامت اجتماعی و در نهایت پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی اضافه کرد:در دوسال گذشته با شیوع کرونا ضرورت توسعه ورزش های همگانی بسیار مشهودتر و ملموس تر بود و برنامه های خوبی در این مدت اجرا شد.

شفیعی با تاکید بر سیاستگذاری های کلان در حوزه ورزش همگانی، اضافه کرد:با توجه به تداوم کرونا لازم است برنامه ریزی ها برای توسعه ورزش همگانی صورت گیرد چون ورزش همگانی نقش محوری در شادابی و نشاط عمومی دارد و اوقات فراغت شهروندان را پر کرده و تأثیرگذاری عمیق در سلامت روح و روان آنها ایفا می کند.

وی افزود: تلاش کرده ایم برای رسیدن به این هدف در مناسبت های مختلف در میان گروه های مختلف جامعه هدف حضور یافته و به تبیین اهداف ورزش همگانی بپردازیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان قزوین گفت: به عنوان مثال روز گذشته جشن فرهنگی ورزشی مهر مهدوی به مناسبت میلاد با سعادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت صاحب الامر (عج) در شیرخوارگاه حلیمه برگزار شد که ضمن انجام حرکات ورزشی و شاد کردن کودکان، آنها را با بازی و انجام حرکات ورزش دعوت و ترغیب کردیم.