شهرکرد - ایرنا - سه ورزشکار چهارمحال و بختیاری با دعوت فدراسیون‌های اسکیت، والیبال و بیماران خاص و پیوند اعضا در اردوهای انتخابی و آماده‌سازی تیم‌های ملی شرکت می‌کنند تا با تثبیت جایگاه خود در عضویت تیم ملی عازم رقابت‌های بین‌المللی شوند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، پس از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت با حضور ۴۶ ورزشکار در پیست آزادی تهران، ۲۰ ورزشکار برتر این مسابقات از جمله امیر بهزادی اسکیت سوار چهارمحال و بختیاری توانستند با کسب امتیازات لازم، حضور خود را در مرحله بعدی اردوهای تیم ملی قطعی کنند.

بهزادی با دعوت فدراسیون اسکیت در مرحله بعدی اردوی تیم ملی شرکت می‌کند تا برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ هانگژو چین آماده شود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز ورزشکاران منتخب استان‌ها را برای حضور در اردوی انتخابی تیم ملی دعوت کرد که در میان افراد دعوت شده نام سیاوش مردانی والیبالیست چهارمحال و بختیاری نیز دیده می‌شود.

مرادی که پیش از این با عضویت در تیم ملی تا یک قدمی حضور در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان پیش رفته بود، این بار در مرحله نخست اردوی انتخابی جوانان که از ۱۵ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد، شرکت می کند تا بار دیگر توانایی‌های خود را در این رشته ورزشی به نمایش گذاشته و برای عضویت در تیم ملی انتخاب شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور ۱۴۰۱ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

فدراسیون ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضا نیز با ارسال نامه ای از لطف الله امانی دوومیدانی کار چهارمحال و بختیاری برای حضور در نخستین اردوی تمرینی تیم ملی دعوت کرد، امانی ۱۴ تا ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ در اردوی تمرینی تیم ملی دوومیدانی پیوند اعضا که به میزبانی اهواز برپا خواهد شد، شرکت می کند.

این ورزشکار پیوند اعضای استان در آخرین مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور توانست عناوین برتر پنج هزار متر پیاده روی و مواد ۱۰۰ و ۲۰۰ را کسب کند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب های دوومیدانی کشور شناخته می شود و ورزشکاران والیبال و اسکیت این استان نیز سابقه حضور در تیم های ملی و شرکت در رقابت های جهانی را دارند.