کرمانشاه- ایرنا- دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با حمایت خیران و نذورات مردمی در روز میلاد امام‌زمان علیه‌السلام بیش‌ از ۴۰ دیگ آش نذری در نقاط مختلف استان پخت و توزیع کرد.

مسئول دبیرخانه دفتر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا گفت: بعد از اعلام پویش نذر «آش‌ رشته» به‌ مناسبت نیمه شعبان که از حدود ۱۰ روز پیش آغاز شد، به همت خادمیاران رضوی، خیران و عموم مردم استان کرمانشاه، جمع‌آوری نذورات نقدی و غیرنقدی آغاز شد.

«سلمان یاوری» افزود: نیت اولیه پخت ۴۰ دیگ آش‌ رشته بود که به دلیل استقبال و مشارکت گسترده هم استانی‌ها، بیش‌ از ۴۰ دیگ هم پخت شده‌ است که در روز میلاد امام زمان در بین بیش‌ از ۲۶ هزار نفر از مردم استان در حال توزیع است.

به گفته‌ او ۱۰ دیگ از این آش نذری امروز جمعه در مقابل مسجد جامع شهر کرمانشاه پخت شده که بخشی در همین‌جا و بیشتر آن در مناطق کم برخوردار شهر توزیع می‌شود.

یاوری اظهار کرد: مابقی نیز امروز در مقابل مسجد جامع سایر شهرهای استان توزیع می‌شود.

او بیان کرد: خادمیاران رضوی به عشق و نام امام رضا(ع) با تمام وجود همواره پای کار خدمت به مردم هستند بویژه در اعیاد و مناسبت‌هایی که منتسب به نام اهل‌بیت است.

یاوری از همه مردم استان دعوت کرد که در پویش‌های آینده خادم یاران رضوی مشارکت کنند ازجمله پویش «جامه مهربانی» و تهیه لباس، کیف و کفش نو برای محرومین و بسته‌های معیشتی ماه مبارک رمضان مشارکت کنند که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.