تهران- ایرنا- توصیه اسطوره رئال مادرید به ستاره پاریسی‌ها و دستور سرپرست فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به اتفاقات شهرآورد، از مهم ترین اتفاقات امروز ورزش ایران و جهان بود.

به گزارش ایرنا،  با بسته ویژه ایرنا در روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش جهان و ایران داشته باشیم.

دوئل کهکشانی ها و آبی اناری ها با حربه تازه کارها

 ال کلاسیکو، بزرگترین مسابقه‌ فوتبال باشگاهی جهان که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن هستند در حالی امروز برگزار می شود که هر دو تیم با معرفی استعدادهای جوان و تازه کار به مصاف هم می روند. مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

تیم ملی ایران وارد کره شد/ شاگردان اسکوچیچ به قرنطینه رفتند

 نخستین گروه از کاروان تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به کره جنوبی به قرنطینه رفت تا پس از تست های کرونا خودشان را برای بازی مقابل تیم ملی این کشور کنند. مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

خداحافظی دوباره قهرمان المپیک از دنیای کشتی

گیبل استیوسون دارنده طلای وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو، پس از کسب دومین عنوان قهرمانی کشتی آمریکا خداحافظی کرد.مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

سرپرست فدراسیون فوتبال خواستار بررسی حواشی دربی ۹۸ شد

سرپرست فدراسیون فوتبال خواستار بررسی و انجام اقدامات لازم در خصوص اتفاقات تلخ شهرآورد تهران شد.مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

اسطوره فوتبال آرژانتین در آستانه حضور در الدحیل

مسوولان باشگاه الدحیل قطر با یکی از بزرگان فوتبال آرژانتین برای قبول هدایت این تیم به توافق رسیده‌اند.مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

مدال طلا و ۶ برنز حاصل کار تیم تیر وکمان ایران در کاپ آسیا

 در رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا که در تایلند در حال برگزاری شد، نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۲ مدال طلا و ۶ برنز شدند.مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.

آماویسکا: رئال برنده ال‌کلاسیکو و قهرمان لالیگا می‌شود/ به کهکشانی‌ها جان بدهی تو را خواهند کشت

بازیکن اسبق رئال مادرید با بیان اینکه این تیم امشب در الکلاسیکو به برتری خواهد رسید و در لالیگا نیز قهرمان خواهد شد، گفت: اگر امباپه دوست دارد به بهترین تیم جهان بیاید قراردادش را زودتر با رئال امضا کند. مشرح این خبر را اینجا می‌خوانید.