شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: راهبردهای اقتصاد مقاومتی برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت تولید باید مورد توجه قرار گیرد و مدیران اجرایی راهکارهای اساسی حول محور شعار سال را فراهم کنند.
امام جمعه میامی گفت: مسئولان با ممانعت از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارد نقشی مهم در تحقق شعار سال خواهند داشت.
وی افزود: سرمایه گذاران و بانک ها نقش کلیدی در پشتیبانی و کمک به شکوفایی تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال ۱۴۰۱ دارند.
امام جمعه میامی با بیان اینکه برخی سوء مدیریت‌ها مانع از تحقق شعار سال می‌شود، اظهار داشت: از دولت سیزدهم انتظار می رود در سال جدید با جدیت نسبت به انتصاب افراد کارآمد و جهادی در راستای تحقق اهداف و شعار سال اقدام کند.
وی ادامه داد: قوای سه گانه به سهم خود در زمینه حمایت از تولید در گره‌گشایی از موانع تولید اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: تحقق شعار فقط با تسهیل­ گری و حمایت مسئولان و تلاش جهادگونه مردم به خصوص جوانان انجام خواهد شد.
صفایی پور قاچاق کالا را مساله مهم و آفت تولید دانست و افزود: باید با جدیت با این پدیده شوم در کشور برخورد شود.

امام جمعه میامی با بیان اینکه انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب اقدامی ارزشمند است، تصریح کرد: توجه به عملیاتی شدن شعار سال توسط مردم و مسئولان سعادت و تعالی کشور را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در میامی اولویت دارد،اظهار داشت: این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های فراوان نیازمند تلاش و نگاه ویژه مسئولان دارد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به سال «تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین» نامگذاری کردند.