یزد- ایرنا- امام‌جمعه مهریز گفت: مدیران در هر پست و مقامی که هستند باید برای تحقق شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نظام را یاری دهند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی شامگاه دوشنبه در نشستی با فرماندار شهرستان به نامگذاری امسال اشاره کرد و افزود: مدیران فرمان مقام معظم رهبری را نقشه‌راه خود در سال‌جاری قرار دهند.

وی با بیان اینکه اساسی‌ترین نیاز کشور به خصوص به دلیل تداوم تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان توجه به تولید، اشتغال مولد و مفید و پایدار است اظهار کرد: تولید و اشتغال راه‌برون رفت از مشکلات است .

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: تمامی نامگذاری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس شرایط داخلی و خارجی و نیاز کشور صورت می‌گیرد و همه باید در عمل برای تحقق آن تلاش کنند.

محی‌الدینی بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جدید به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین از سوی مقام معظم رهبری، شاهد افزایش روز افزون رونق در تولید ملی و شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور باشیم.

همچنین محمد دهقان بنادکی سرپرست فرمانداری مهریز با تبریک سال جدید به اهمیت شعار و نامگذاری امسال اشاره کرد و همراهی تمامی مردم و مسئولان را خواستار شد.

وی با ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت شهرستان در ابعاد مختلف فرهنگی اجتماعی گفت: تعامل مردم و مسئولان و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها موجب توسعه منطقه می‌شود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.