تهران- ایرنا- عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن دوشنبه شب گفت که در انجام عملیات علیه ائتلاف سعودی مصمم هستیم.

به گزارش ایرنا از المیادین، «محمد البخیتی» افزود: ما در انجام عملیات علیه تأسیسات نفتی ائتلاف سعودی مصمم هستیم و ذخایر بزرگی از موشک‌های بالستیک، کروز و پهپاد داریم.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه اعلام کرد، نیروهای یمنی طی عملیاتی تأسیسات شرکت آرامکو در جده و اهداف حیاتی در جیزان را با تعدادی موشک بالستیک و کروز از نوع قدس ۲ هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: نیروهای مسلح بار دیگر به دشمن سعودی هشدار می دهد که ضربات سنگین خود را براساس بانک اهداف ویژه عملیات درهم شکستن محاصره آغاز کرده است.

سریع افزود: نیروهای مسلح یمن در گسترش دایره اهداف خود در مرحله آینده هیچ تردیدی به خود راه نمی دهد.

عربستان به همراه امارات و بحرین و با کمک آمریکا و رژیم صهیونیستی در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ ائتلافی را برای حمله به یمن تشکیل داد و تلاش کرد که عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری این کشور را به قدرت بازگرداند، اما در هفت ساله گذشته و با وجود حملات همه جانبه و محاصره زمینی، دریایی و هوایی یمن به هیچ ‌یک از اهداف تجاوزکارانه خود دست نیافته است.

این ائتلاف به مرور و به دلیل شکست‌های گسترده از نیروهای مردمی یمن، به سوی فروپاشی سوق پیدا کرده و اکنون تنها عربستان و امارات با همراهی آمریکا علیه مردم یمن می‌جنگند.