قم - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم عملکرد منسجم ستاد تسهیلات زائرین در نوروز را مورد توجه قرار داد و گفت: کلیت ارائه خدمات در این ایام نسبت به سال‌های گذشته، از انسجام و مطلوبیت بهتری برخوردار بوده، اما در عین حال این روند باید به صورت روزانه آسیب‌شناسی شود.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، احمد حاجی زاده در بازدید از کمیته‌های اسکان، اطلاع رسانی، حمل و نقل و ترافیک، امدادی و درمان، خدمات شهری، تنظیم بازارو ارزیابی و نظارت و آمار ستاد تسهیلات زائرین استان مستقر در فرمانداری قم افزود:اصحاب رسانه نیز باید با مطالبه‌گری، مسئولان را در ارائه خدمات موثرتر به زائران یاری کنند.

وی همچنین اطلاع رسانی خدمات قابل ارائه ستاد تسهیلات زائرین به مسافران و زائران را ضروری دانست و گفت: باید از ظرفیت روابط عمومی اداره‌های دولتی در این راستا استفاده شود.