قم - ایرنا - سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به خدمات‌رسانی شبانه‌روزی توسط چهار هزار نیرو در ایام نوروز، گفت: ستادهای نوروزی شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه فعال است و طبق ارزیابی‌ها، مسافران از خدمات این ستادها راضی هستند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگویی با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل خدمات شهری شهرداری، اظهار داشت: شهرداری قم از چند ماه گذشته با رویکرد خدمات‌رسانی حداکثری به زائران و مسافران، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای با تشکیل ستاد خدمات زائران و آسیب‌شناسی سال‌های گذشته با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات، فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

وی برنامه‌های متنوع شهرداری در ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: ۱۰ کمیته و هشت ستاد شهرداری قم در مناطق هشت‌گانه به همین منظور از حدود چهار ماه گذشته فعال و مباحثی مانند اسکان، ایمنی و ارزاق زائران و بهبود سیما و منظر، بهداشت و ارتقاء سلامت محیط‌زیست شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به برنامه‌های اسکان زائران و مسافران نوروزی تصریح کرد: بوستان مهدی، هاشمی، امام رضا(ع)، فدک، نیایش و غدیر به‌عنوان بوستان‌های شاخص اسکان با تسهیلات رفاهی مناسب مسافران مانند سرویس بهداشتی، طبخ غذا و استراحتگاه‌های مسافری آماده‌ شده است.

اصفهانیان مقدم خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و آتش‌نشانی قم به‌صورت شبانه‌روزی برای ارتقاء ایمنی و رفع دغدغه زائران و مسافران نوروزی در تمام بوستان‌های محل اسکان حضور دارند.

وی با تاکید بر آماده‌سازی محل‌های اسکان، آذین‌بندی شهر، گل‌آرایی و کاشت درختچه برای آغاز سال جدید، ابراز کرد: بیش از چهار هزار نیروی مجموعه مدیریت شهری قم به‌صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی هستند.