سنندج- ایرنا- استاندار کردستان خواستار بررسی سریع دلیل وقوع حادثه و فوت کودک چهار ساله در شهر بازی دریاچه زریبار مریوان شد و بر برخورد با هر گونه کم کاری و قصور در این رابطه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه چهارشنبه سرپرست فرمانداری مریوان را موظف کرد که به صورت ویژه این حادثه را مورد بررسی قرار دهد و اظهار داشت: رعایت استاندارهای لازم و مسائل ایمنی در شهر بازی های سطح استان ضروری است.

وی با تسلیت به خانواده کودک متوفی و تاکید بر جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی سازمان های مسوول بخش های دولتی و خصوصی، افزود: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد جدی صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری مریوان شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره جزییات این حادثه اظهار داشت: پسربچه‌ای چهار ساله عصر امروز بر اثر سقوط از یکی از سکوهای محوطه شهربازی دریاچه زریبار مریوان، جان خود را از دست داد.

اسماعیل احمدی افزود: خانواده این کودک از سنندج برای تفریح به مریوان سفر و روی سکوی کنار کشتی صبای شهربازی دریاچه زریبار اتراق کرده بودند که دچار این حادثه شدند.

وی ادامه داد: به گفته پدر این کودک، وی در حال بازی با پسربچه‌اش بوده که به دلیل قصور ناخواسته، کودک از دستش رها شده و داخل محفظه زیر کشتی صبا سقوط کرده و از ناحیه سر به شدت آسیب می‌بیند و به دلیل خونریزی زیاد، جان باخت.