تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

شهرری - ایرنا - روابط عمومی اداره صمت شهرستان ری اعلام کرد: در جریان بازدید گشت مشترک نوروزی از واحدهای صنفی، ۹ واحد متخلف در این شهرستان شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش روز یکشبنه روابط عمومی اداره صمت شهرستان ری، در این بازدید که بازرسان فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره صمت و اتاق اصناف حضور داشتند، از عرضه کنندگان کالاهای اساسی بازرسی شد.

در این گزارش آمده است: این طرح در راستای نظارت بر عرضه کالاهای اساسی در ایام نوروز برگزار شد که در آن ۹ واحد صنفی متخلف شناسایی و ضمن تشکیل برگه گزارش بازرسی، پرونده آنان برای رسیدگی به مراجع مربوطه ارسال شد.

در این بازرسی همچنین، دستور پلمب یک واحد مرغ فروشی به علت تکرار تخلفات از سوی مقام قضایی صادر شد.

این گزارش می افزاید: بازرسان اداره صمت، اتاق اصناف، واحد بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری و سایر دستگاه های نظارتی به صورت روزانه بر مرغ فروشی ها، نانوایی ها، فروشگاه‌های زنجیره ای و میوه فروشی های سطح شهرستان نظارت دارند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک، قیامدشت و حسن آباد است.