سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: شرایط و ظرفیت برای توسعه و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری فراهم است و انتظار داریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به ما کمک کند.

به گزارش ایرنا،  اسماعیل زارعی‌کوشا عصر یکشنبه در دیدار با سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان استان در حوزه فرهنگ و هنر، اظهار داشت: در حوزه زیرساخت‌ها نیاز به کمک داریم و امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: در برخی استان‌ها، حوزه فرهنگ و هنر مخاطبان خاص دارد اما همه مردم کردستان نسبت به این حوزه تعلق خاطر دارند و طرفدار و مخاطب کار فرهنگی و هنری هستند که ظرفیت بسیار ارزشمندی است.

استاندار کردستان یادآور شد: در همه خانواده‌های کردستانی زمینه کار فرهنگی وجود دارد و در بسیاری از رشته‌های هنری، چهره‌های برجسته‌ای داریم و وجود این چهره ها مویّد تعالی فرهنگ و هنر استان است.

زارعی کوشا در این دیدار از زحمات عبیدالله رستمی مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارساد اسلامی استان قدردانی و برای علی اصغر دریایی به عنوان مدیرکل جدید آرزوی موفقیت کرد.