کرج- ایرنا- " مهدی حاجی موسایی" دانش آموز نخبه استان البرز در رشته تکواندو است که در کارنامه ورزشی اش ۵۹  مدال رنگارنگ مسابقات جهانی، کشوری و استانی می درخشد.

وی که ۱۷ سال بیشتر ندارد و دانش آموز پایه دوازدهم رشته علوم انسانی دبیرستان غیر دولتی دانش انتخاب آموزش و پرورش ناحیه سه کرج است روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: سال گذشته به تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور دعوت شدم و  برای نخستین بار در این رده سنی، دانش آموزی توانسته است به عضویت تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشور درآید.

وی با اشاره به اینکه در رقابت های ورزشی تکواندو همواره به یاد شهدای گرانقدر از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت می کنم، خاطرنشان کرد: تاکنون  موفق به کسب مدال طلای تکواندو نونهالان آسیا ۲۰۱۷ ویتنام ، طلای مسابقات آزاد بین المللی آنلاین  نوجوانان فلیپین ۲۰۲۰، کسب ۲ مدال طلا و یک نقره در مسابقات بین المللی آزاد آسیا۲۰۲۱ شدم.

حاجی موسایی بیان داشت: چهارمین دوره رقابت‌های تکواندو جام ریاست فدراسیون جهانی در اوزان ۵۴-، ۶۳-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم در بیست و یکم اسفند ماه سال گذشته با حضور ۱۰۲ تکواندوکار از کشورهای افغانستان، آذربایجان، هند، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، لبنان، نپال، عمان، پاکستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان و تیم پناهندگان  به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه سطح این دوره از رقابت ها بسیار فنی و تخصصی بود یادآورشد: دراین دوره در وزن اول (۵۴- کیلوگرم) به مقام اول و مدال طلا دست یافتم.

دانش آموز نخبه ورزشی البرز ادامه داد: از هفت سالگی فعالیت ورزشی خود را در رشته تکواندو شروع کرده و تا کنون در رقابت های  کشوری و استانی ۵۰ مدال طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن قدردانی از مربیان تیم ملی اساتید هادی ساعی ، فریبرز عسگری ، محمد باقری معتمد ومهرداد یوسفی، گفت: از مربیان عزیزم استاد یوسف کرمی واساتید محمد و امیر نوذری که در طول این چند سال همیشه در کنار و همراه من بودن نیز تشکرمی کنم.

وی به مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو و انتخاب ۱۶ هوگوپوش در اردو پرداخت و عنوان کرد: در این اردوی چهارماهه به صورت مستمر تمرینات خود را پیگیری کردم تا بتوانم به لطف الهی برای ایران همیشه سرافراز و البرز نشینان افتخارآفرینی کنم.

مهدی حاجی موسایی تصریح کرد: اعضای تیم ملی تکواندو چند روزی به مناسبت عید نوروز به دیدار خانواده آمده اند و تا چند روز دیگر به مرحله دوم اردو با شرایط کامل قرنطینه باز می گردند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان تکواندو بازی‌های یونیورسیاد، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان را پیش‌رو دارند.

استان البرز ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.