ایلام - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: حوادث جاده ای عمده ترین و بیشترین حوادثی است که توسط این جمعیت از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون امداد رسانی انجام گرفته است.

علی اصغر علی اکبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون این جمعیت در مجموع به ۲۸ حادثه امداد رسانی کرده که ۱۷ مورد آن مربوط به حوادث جاده ای بوده است.

وی ادامه داد: مابقی این حوادث شامل پنج  مورد خدمات حضوری، ۲ مورد خدمات ساکن در مناطق شهری و چهار مورد نیز امداد کوهستان بوده است.

مدیرعامل هلال احمر ایلام تعداد مصدومان این حوادث را ۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: در این حوادث چهار نفر به مراکز درمانی منتقل و چهار نفر نیز بصورت سرپایی درمان شدند.

علی اکبری با ذکر اینکه برای امداد رسانی به این حوادث در مجموع ۴۰ تیم در قالب  ۱۴۳ امدادگر بکارگیری شده است، افزود: اکنون ۱۹ پایگاه ثابت و موقت با بکارگیری ۱۸ دستگاه امبولانس، ۱۱ دستگاه خودروی ست نجات و یک فروند بالگرد در طرح امداد و نجات نوروزی در حالت آماده باش هستند.

وی بیان کرد: طرح امداد و نجات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.